ایمان و بصیرت کارآمدترین سلاح در مقابل توطئه‌های دشمن است
کد خبر: 4192344
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ایمان و بصیرت کارآمدترین سلاح در مقابل توطئه‌های دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت و تقویت روحیه استکبارستیزی کارآمد‌ترین سلاح در مقابل توطئه‌های دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، صبح امروز، 16 دی‌ماه در جمع مبلغان شهرستان نهبندان که در آستان مقدس امامزاده سیدنا الحسین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال متفرق کردن صفوف مردمی و جریان انقلابی است و با ارعاب و آشوب به دنبال کم‌رنگ کردن پیروزی‌های جبهه مقاومت و جبران شکست‌های پی در پی خود در جبهه‌ای فرعی، غیر از میدان غزه است، گفت: ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت و تقویت روحیه استکبارستیزی کارآمد‌ترین سلاح در شرایط فعلی است.

وی افزود: خون شهدای مکتب شهید سلیمانی در عین حال که باید پاسخ سخت داده شود ولی یقیناً شجره طیبه مقاومت را تنومندتر و پرثمرتر خواهد کرد و اشتیاق مردم در مواجهه با دشمن صهیونیستی، آمریکایی را چند برابر می‌کند.

سالاری ادامه داد: با توجه به این مسئله که جمع‌بندی مواجهه رزمندگان مقاومت از ۱۷ اکتبر تا الان را در غزه، کرانه باختری، لبنان، یمن، عراق و… به‌صورت چند بعدی باید دید و پیروزی‌های راهبردی که مهمترین آن تحقیر توان دفاعی دشمن، ضربه مهلک به پیکره اقتصادی اسرائیل، قدرت گرفتن و جرئت پیدا کردن جوانان مقاومت و از دلایل اقدام وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در گلزار شهدای کرمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به قدردانی از مجاهدت نیروهای مسلح و عوامل امنیتی در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی اظهار کرد: داشته‌ها و سرمایه‌های اعتقادی و ارزشی ملت شریف ایران و گوش به فرمان ولی امر بودن آنها و توانمندی‌های نظامی و عنایت خداوند متعال، دست شما را برای پاسخ سخت و اقدامات هوشمند در زمان و مکان مناسب پر کرده است که شکر این نعمت را در اقدامات انقلابی و قاطع باید نشان دهید.

وی یادآور شد: اولویت جامعه نخبگانی، اساتید، دانشگاهیان، حوزویان و مبلغان و مؤثران، تبیین و تحلیل مستمر اهداف نورانی انقلاب اسلامی و روشنگری نسبت به اقدامات شیطانی دشمن است.

انتهای پیام
captcha